Weet iemand een goed programma om Radio te luisteren op je mac?

Ik heb de 538 desktop player voor mac gebruikt. maar die was heel slecht.
Ik gebruik op Windows Screamer radio, zo' n soort programma zoek ik.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

in itunes zelf heb je ook radio zenders te kust en te keur ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
radio 538 staat daar niet tussen. Alleen non-stop 40.
Maar ik wil echt gewoon Radio 538
capthavoc
11 jaar geleden
http://reydio.nl/itunesradio/ misschien heb je hier iets aan ?
capthavoc
11 jaar geleden
het werkt bij mij ;) alleen komt hij blijkbaar te voorschijn via muziek niet onder radio station
capthavoc
11 jaar geleden
pardon onder afspeel lijst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link is gebroken :(
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
capthavoc
11 jaar geleden
je moet de link even rechtklikken opslaan als
en dan via itunes afspeellijst importeren archief
bibliotheek
afspeel lijst importeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal geweldig! Het werkt! Helemaal top! Bedankt!
fijne dag verder!